воскресенье, 9 октября 2022 г.

ДН жовтень


Група Гз-20 1/9                                                                                        28.10.22

Тема: Мінеральні добрива.  Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Переглянути відео ,

https://youtu.be/bIqS6JLEuPE    записати в зошит таблицю

«Розповсюджені мінеральні добрива» та схему «Класифікація обрив», класифікацію грунтів.

Домашнє завдання:§37 стор.177 №4


Група Вт-20 1/9                                                                                        24.10.22

Тема: Силікатні матеріали

Перегляньте відео 1 та 2

https://youtu.be/cYOcHtpiYKw

https://youtu.be/ChSOtziUsM0

Запишіть в зошит: сировину для ла та цементу температуру процесу.

Чекаю конспект.


Група Вт-20 1/9                                                                                        21.10.22

Тема: Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

Переглянути відео         

https://www.youtube.com/watch?v=X2axfsfoBJc&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k&index=92

Записати рівняння, що були у відео.

https://uchebniki-online.net/978-himiya-11-klas-savchin.html

Домашнє завдання:§26  стор.131 № 4,6(письмово)


 Група Вт-20 1/9                  11.10.22

 Тема: Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Переглянути відео ( з 6 хвилини 30 секунд)

https://youtu.be/KeNYSi5azaw

Запишіть у зошит:

1.Загальні фізичні властивості металів ( агрегатний стан, металічний блиск, колір, температура плавлення, густина, твердість електро-та теплопровідність,пластичність)

2.Сплави металів ( таблицю основних сплавів)

Домашнє завдання: §25 стор.128 №6а

Група Вт-20 1/9                  10.10.22

Тема: Загальна характеристика металів.

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=XEoCB7fbiDQ

записати усі рівняння реакцій та способи захисту від корозії в зошит.

https://uchebniki-online.net/978-himiya-11-klas-savchin.html

Домашнє завдання:§25  стор.128 №5 (письмово)


Група Мк-21 1/9                                                                           10.10.2022

Тема: Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

Опрацювати §5 стор.33-34 підручника  "Хімія 11 клас"
Домашнє завдання: §5 стор.34 завдання № 4,5,6

Комментариев нет:

Отправить комментарий